06/02/2021

Απόψεις σταθερές κι ανέγγιχτες…

 

Εφημερίδα ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΦΩΣ, Καράκας 26 Ιουνίου 1978

Απόσπασμα από επιστολή μου στην εφημερίδα 

»… ειλικρινά θαύμασα την αξιόλογη πνευματική κίνηση της Νεολαίας στην πόλη αυτή (Καράκας). Είναι κρίμα που περνάει τόσο απαρατήρητη, τουλάχιστον στο εσωτερικό της χώρας, μια τόσο ζηλευτή προσπάθεια που οι νέοι αυτοί, ποιος ξέρει με πόσους κόπους και δυσκολίες, αλήθεια, φτιάχνουν όλο αυτό που προσφέρουν για τη σωστή προβολή της πατρίδας μας.
- - - -
»Γι’ αυτό τα παιδιά του Καράκας είναι άξια συγχαρητηρίων και υποχρεωτικής υποστήριξη από εμάς. Είναι χρέος μας. Πρόκειται για εκπληκτική δημιουργία λίγων παιδιών.
Αν όλοι οι νέοι φλογίζονται από τα ίδια ιδανικά, τότε μόνο θα πάμε μπροστά.
Ας το ευχηθούμε».

 Ιστολόγιο ΙΣΤΟΧΑΣΤΗΣ, Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 2021

Έγραψα, ύστερα από 43 χρόνια…

Απόσπασμα

»Οι νέοι αυτοί, είχαν τον τρόπο και την ικανότητα να δημιουργούν χώρο για την αποδοχή τους κι αυτό… σήμαινε πάρα πολλά
Η ύπαρξή τους –πιστέψτε με, το λέω με κάθε ειλικρίνεια- μας διαμόρφωσε και μας καθόρισε. Εμένα σίγουρα ναι.
Άφοβα θα τους χαρακτήριζα σαν τη γενιά της ελληνικότητας που δεν υπήρχε στη χώρα που ζούσαμε, τουλάχιστον σε τέτοιο βαθμό.
- - - -
»Ας θεωρηθούν τα λίγα τούτα λόγια μου σαν αντιπροσφορά σε όσα εκείνοι μου χάρισαν». 
Παρά τα 43 χρόνια που πέρασαν οι απόψεις μου
παραμένουν σταθερές κι ανέγγιχτες.

Στράτος Δουκάκης         


No hay comentarios.:

Publicar un comentario